Thursday, April 1, 2010

3 Hari 2 malam Pangkor Ep 2

hahaha....nak tergelak ada rasa nye kat aku ni...kesian btul kt korg2 yg menunggu nk tgok update trbaru kt blog ni...(ade ke org tgok)....hehehe
Tak kisah la ak nk truskan juga syok2 aku ni lonely2....

nak disambungkan lah balik story pasal pangkor tu utk next day punya event... aku malas btul la nk tulis pnjang2.... sbb aku nie bukan full time blogger, skali sebulan je kot update kih3.... koramg tgok je la gambar2 event2 yang berlaku sepanjang program ni...

mula2 pagi tu aktiviti jungle traking... naik bukit tinggi ckit la...ada gak la 1org anggota yg gagal utk menamatkan traking ni....kih3 aku lah org nye yg hantar org ni turun balik ditemani oleh kpunk..







BilA dah penat tu.... semua ape lagi bila dah turun dari bukit trus masuk kedalam ayor laut...
tapi gambar ni ada yg add ckit mase time snorkling...










No comments:

Post a Comment