Thursday, April 1, 2010

Why still single?


adohai tak dok dah idea nk tulis....tak pe la meh sini u all x2 semua..... dengar mahaguru bercerita tentang Why i still single... alangkah bahagia nye kalau mempunyai teman yang istimewa...dikasihi dicintai dibelai dihargai disayangi dan di2 yang lain... so so sweet.... klau dikatakan ini adalah sangat syok syok!!! Best ke korg yang tak single tu??? kih3 cam xbest jer... hahaha cam ni la nak katakan...ada certain factors why i still single...

my mom said " nak kawan tu kawan lah (girl) yang penting ingat pelajaran".... ini statement yg perlu dijaga la beb.... nak di tambah pula dgn my mom said "don't play with women heart"... hihihi.... tak bleh oo macam tu kesian kat gurlz2 ni....mudah je menangis.... aku sangat takut utk menyakiti hati wanita kerana rasa tak perlu untuk dipermain main kan... so what i did is just keep away from any contact with them... senang kan tak yah susah....terus terang jer baru rock...



kadangkala keinginan utk melepaskan kerinduan tu mesti ada lah kan... namun tak semua kena couple baru bleh wat cam tu... org yang single ape kurang nye nak lepaskan kerinduan brjinak2 lah dgn hobi masing2.... yang best single ni kita dont need to afraid nak kaco2 girls lain(kaco main2 jer) hehehe... nnti xde la org nak jealousy sangat kan... korang bebas, free nak g mana2 pon... bak burung terbang ke langit biru merembat jauh pemikiran kotak hati merayau rayau mencari langit luas...


nah puisi khas untuk korang...

e kiri ku buntu
ke hutan ku hilang
ke timur ku kosong

aku terus bosan dan tertekan
seperti waktu yang terus saja meninggalkan aku
dalam ke dasar kerak bumi yang belum pernah diterokai
warnaku rindu
jiwaku biru

menunggu cintaku umpama si buta yang melihat syurga
umpama lampu yang yang berbunyi hitam
lalu menunggu aku terus

kini malam tiba lagi kerana tinggalkan cahaya matahari
dibebankan dengan bunyi rintisan hujan
seperti mahu saja aku mengejar
gunung yang besarnya tidak terdakap
seperti itu jugalah rindu aku pada ...

kini harus aku terus menunggu
atau hilang saja dilautan luas

p/s: nak amik feeling g buka crita "Good Morning Love"...TQ

No comments:

Post a Comment